طرفداران دو آتیشه امام مهدي
عاشقان عدالت...بسم الله... 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طرفداران دو آتیشه امام مهدي (عج) و آدرس mybeloved3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام . خورشید پشت ابر(The Sun behind the Clouds) کلیپی است خارق العاده به زبان انگلیسی در وصف امام مهدی (ع) با صدای علی شربتی..ترجمه:چرا ابرهای بارانی کنار نمیروند/چرا خورشید نمایان نمیشود/و چرا..؟؟/تا کی میخوای پشت ابرها باشی؟/باران سیاهی به شدت می بارد/باور کن زیر باران ماندن برایمان سخت شده/دلم هوای نور کرده/آه ای عشق من/آه ای امام من/تاکی صبر میکنی؟/صدای گیاهان را گوش کن/ میشنوی میگویند:خورشید...

بسم الله الرحمن الرحیم

xo75_group_of_stars.jpg

سلام به همه..به خصوص کسانی که با گروه ستارگان آشنا هستند..این گروه تاکنون کارهایی را منتشر کرده که شما میتوانید در ویدیوهای این کانال برخی از آنها را مشاهده کنید..

(http://www.aparat.com/advent3)

این گروه هر کار علمی ،فرهنگی و هنری و ... را انجام میدهد برای رسیدن به این هدف:زندگی بهتر برای همه...البته با کمک شما ..با تشکر.

وبلاگ رسمی گروه ستارگان:

groupofstars.mihanblog.com

ongx_gos.jpg

مدیر و بنیان گذار گروه: علی شربتی


ادامه مطلب
[ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:گروه ستارگان,علی شربتی,زندگی بهتر,آپارات, انسانیت , ] [ 18:22 ] [ محمد ]

 

سلام به همه.از آنجا که هدف گروه ستارگان زندگی بهتر برای همه است..یکی از بندگان خدا به من مراجعه کرد و از من خواست این خواهش را در اینترنت قرار دهم..این فرد آبرومند و مورد تایید بزرگان منطقه است ولی به شدت مقروض است.

از همه شما خواهشمندیم در حد توان حتی به مبلغ نا چیز به او کمک کنید...

امیدوارم بتوانیم امید را به او و خانواده اش باز گردانیم.

بچه ها حتی اگه خیری رو میشناسین که میتونه کمکی کنه بهش بگین...شاید آرامش به زندگی این فرد برگرده.

شما میتوانید جهت کمک با شماره 09379041790تماس بگیرید.

((برای شما هزار تومان ولی برای او...یک زندگی))


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:کمک,انسانیت,گروه ستارگان,نجات, ] [ 21:58 ] [ محمد ]

کلیپی بسیار زیبا و تاثیرگذار در وصف امام مهدی(عج)...دوست من دیگه وقتشه.....با اجرای علی شربتی و خوانندگی پویا بیاتی نظرتو بگو.


ادامه مطلب

Poem for Imam Mahdi

In The Anticipation of the Dawn You are called 'The Hidden Imam' because

You are out of sight, not that you are not present

Being hidden, in the sense that one is not present

Is an unjust calumny. Those who believe in

It fails to see the difference between Advent and Presence

Your arrival, for which we are ardently waiting

Refers to your advent, not your presence

Your advent will be a great marvelous occurrence

Because your devout lovers have felt the

Very pleasure of the long-awaited Imam a.s

On Fridays, they long for your arrival more

Restlessly, and face the Quibble to humbly supplicate

The Author of the universe for His favor to

Allow your advent come to pass soon

And now, we, for whom you are the object of

Love and devoutness and the torch for our nocturnal

Mystic travelling, hum and hymn for waiting

For your advent

 

Source: english.tebyan.net

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب: advent,Imam Mahdi,Poem, for Imam, Mahdi, ] [ 12:23 ] [ محمد ]

گروه ستارگان تقدیم میکند:کلیپی فوق العاده جالب و دیدنی که جوابیه به اهانت اخیر..دوست داریم بدونیم نظرتون در مورد کلیپ چیه؟..منتظر نظراتتون هستیم..
[ شنبه 4 بهمن 1393برچسب:یا رسول الله(ص)-ودیو موزیک-گروه ستارگان, ] [ 12:37 ] [ محمد ]

 

گروه ستارگان تقدیم میکند:کلیپی که مطمئنم جایی ندیدیش..در وصف امام مهدی (عج)-با صدای کربلایی ولی الله شربتی و دکلمه ی علی شربتی... نظرتون چیه؟؟

علی شربتی 

سلام.كلیپ فوق العاده قشنگیه كه به طرز جالبی علی اصغر امام حسین رو به علی اصغرهای زمان ارتباط میده(نوزادان ۶ ماهه كه در اوج بی گناهی با اوج بی معرفتی حرمله های زمان شهید شدند...). مداح:كربلایی ولی ا... شربتی دكلمه خوان(گوینده) این كلیپ:علی شربتی تنظیم كلیپ:با تشكر آقا محمد شربتی بچه ها دانلود كنید و نظر بدید.(چون كار اولمون بود.)

 

كلیپی بسیار فوق العاده و دیدنی با دكلمه ای زیبا و آهنگی زیباتر از علی شربتی و محمود جهان؛همراه با تصاویری كمیاب از شهر مقاومت و پاییداری(خرمشهر)؛كه میتوانید با دیدن آن به زیبایی تمام تاریخچه خرمشهر را ورق بزنید...تقدیم به دلاورمردان و زنانی كه برای دفاع از اسلام و این مرز و بوم تا پای جان ایستادند....یادشان گرامی باد... . خواننده:محمود جهان تنظیم كلیپ:محمد شربتی گوینده(دكلمه خوان):علی شربتی ..........خوشحال میشیم اگه نظر بدید......

 

 

کلیپی بسیار زیبا برای عاشقان کربلا همراه با مداحی زیبا از کربلایی ولی الله شربتی. دكلمه خوان(گوینده):علی شربتی تنظیم كلیپ:علی شربتی.

 

کلیپی است تاثیر گذار به نام شهدا همراه با تصاویر با کیفیت فقط لطفا کسانی که بیماری قلبی و ... دارند نبینند.گروه ستارگان تقدیم میکند:مداح-کربلایی ولی الله شربتی...دکلمه-علی شربتی.........التماس دعا.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:دکلمه,علی شربتی,دانلود,کلیپ,زیبا, ] [ 1:15 ] [ محمد ]

[[[ MiBR.iR ]]] (54)

شعر خواني بسيار زيباي علي فاني اين بار با عنوان «غفلت» كه فوق العاده زيبا و شنيدني است.

پيشنهاد ميكنم اين آهنگ زيبا را در ادامه دريافت نماييد . . .

براي دانلود ميتوانيد از لينك زير اقدام نماييد:

*دانلود آهنگ غفلت با صدای علی فانی

                                                                                                                         http://monjiemoud.com

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:دانلود ,آهنگ زيبای ,غفلت , علی فانی, ] [ 17:33 ] [ محمد ]

[[[ MiBR.iR ]]] (45)

آهنگ زیبای « باید یه کاری کرد » با صدای علی سلطانی ، ترانه سرایی مینا غلامی و تنظیم سعید رضایی که در ادامه می توانید دریافت نمایید . . .

برای دانلود از لینک زیر استفاده نمایید:

*دانلود آهنگ « باید یه کاری کرد » با صدای علی سلطانی

 

http://monjiemoud.com

 

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:آهنگ زیبای ,علی سلطانی , باید یه کاری کرد , ] [ 17:28 ] [ محمد ]

صبح امید

موضوع:انتظار امام زمان(عج)

خواننده:حامد زمانی(آهنگران روزگار...)

کیفیت : عالی/320 

حجم : 9 مگابایت

مدت زمان:4 دقیقه 

 

دانلود

http://montasar.ir

[ جمعه 16 آبان 1393برچسب:دانلود+ آهنگ +زیبای +صبح امید+صدای حامد زمانی, ] [ 15:36 ] [ محمد ]

این پژوهش جدید هلندی که یکی از محققان آن را بر روی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه اجرا نموده، نشان می دهد که حضور زنان افسون گر و سخن گفتن با آن ها موجب تشویش فکری مردان شده و از میزان حافظه و فعالیت عقلی آن ها به طور گسترده ای می کاهد.

محققان بیان می دارند که هر چه زیبایی و افسون زن بیشتر باشد، تاثیر گذاری وی نیز بیشتر خواهد بود. محققان این اکتشاف را این گونه تفسیر نمودند که سلول های مغزی که وظیفه سازماندهی و ثبت اطلاعات را بر عهده دارند، با حضور زن و نگاه کردن و حرف زدن با او تحت تاثیر قرار می گیرند. در نتیجه این پژوهش بر روی موضوع جذابیت و افسون گری و خود نمایی متمرکز شد و بدین نتیجه رسید که مرد با نگاه کردن به سوی زن آرایش نموده، تمرکزش را از دست می دهد و توانایی تمرکز حواس خود را حد اقل در زمان نگاه کردن و مدت کوتاهی پس از آن تا از بین رفتن تاثیر نگاه، نخواهد داشت.

شاید حالا درک کنیم که چرا خداوند متعال ما را به فرو گرفتن چشم امر نموده و می فرماید: { ‏قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَیَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذَلِکَ أَزْکَى لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا یَصْنَعُونَ ‏} ۳۰ نور. یعنی: به مردان مؤمن بگو: چشمان خود را فرو گیرند، و عورتهای خویشتن را مصون دارند. این برای ایشان زیبنده‌تر و محترمانه‌تر است. بی‌گمان خداوند از آنچه انجام می‌دهند آگاه است.

‏به فرمایش خالق مهربان بنگرید که دستور خود را با صیغه (‏قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ) به خاطر وجود مبارک رسول الله صلی الله علیه و سلم در بین ما بیان می دارد و گویی که در هر لحظه ما را به فرو گرفتن چشمانمان امر می کند! خداوند در این فرمایش خود که پیامبر صلی الله علیه و سلم را نیز شامل نموده به ما پند می دهد که سیرت زیبا و اخلاق پیامبر را متذکر شویم و دریابیم که وی هرگز از روی شهوت به زنی نگاه نمی کرد.

و به این عبارت فوق العاده بنگرید که: (ذَلِکَ أَزْکَى لَهُمْ)!

نگاه کردن به زن فکر و عقل را فاسد نموده و سلول های مغزی را مختل می کند و عملیات فکری درون مغز را مشوش می سازد، اما زمانی که انسان نگاه کردن به این محرمات را پایان می دهد، در حقیقت مغزش با بیشترین هماهنگی کار می کند و توانایی تمرکز صحیح را به آسانی به دست می آورد.

بار دیگر بنگرید که چگونه خداوند این آیه بزرگ را با این کلامش که: (إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا یَصْنَعُونَ) پایان می دهد! برای این که مراقبت خود را از ما در هر لحظه یادآوری نماید، پس او می فرماید: {یَعْلَمُ خَائِنَةَ الْأَعْیُنِ وَمَا تُخْفِی الصُّدُورُ } ۱۹ غافر. (‏خداوند از دزدانه نگاه کردن چشمها و از رازی که سینه‌ها در خود پنهان می‌دارند، آگاه است.) و این بهترین روش درمانی است. چنان که روانشناسان بر این باورند که احساس مراقبت خارجی برای انسان، می تواند او را از ارتکاب کارهای نادرست بازدارد.

همچنین بنگرید که الله تعالی چگونه این آیه را با امر بر فرو گرفتن چشم (یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ) و حفظ شرمگاه (وَیَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ) آغاز نموده! و این برای این است که خداوند می خواهد هر شبهه و یا کاری را که به فاحشه می انجامد از ما دور سازد. پس نگاه اولین قدم برای ارتکاب کارهای حرام است و انسان زمانی که چشمش را فرو می گیرد، در حقیقت شیرینی و لذت فوق العاده ای را احساس می کند. و این همان چیزی است که پیامبر صلی الله علیه و سلم آن را به ما خبر داده. هنگامی که می فرماید: نگاه آلوده تیری از تیرهای شیطان است و کسی که آن را از ترس خداوند ترک کند، خداوند نوری را جایگزین آن می کند که شیرینی اش را در قلبش احساس می کند… سبحان الله!

در آخر می خواهم این نکته را برای شما یادآور شوم که تعدادی از محققان مسلمان پژوهشی را در رابطه با تاثیر نگاه حرام و تداوم آن انجام دادند و بدین نتیجه رسیدند که نگاه کردن به زن بیماری های بسیاری را بر جای می گذارد که در راس آن می توان به گرفتگی عروق که نتیجه هیجان وارده بعد از نگاه می باشد اشاره نمود. و همچنین فشار خون و اختلالات روانی را که تنها در زمان پیری به وجود می آیند به بار می آورد و نیز بیماری های دیگری از این قبیل بیماری ها.

یقینا خداوند می خواهد ما را پاک نموده و تزکیه کند و برای این است که فرمود: {وَاللّهُ یُرِیدُ أَن یَتُوبَ عَلَیْکُمْ وَیُرِیدُ الَّذِینَ یَتَّبِعُونَ الشَّهَوَاتِ أَن تَمِیلُواْ مَیْلاً عَظِیماً} ۲۷ نساء. یعنی: خداوند می‌خواهد توبه شما را بپذیرد (و به سوی طاعت و عبادت برگردید و از لوث گناهان پاک و پاکیزه گردید) و کسانی که به دنبال شهوات راه می‌افتند، می‌خواهند که (از حق دور شوید و به سوی باطل بگرائید و از راه راست) خیلی منحرف گردید (تا همچون ایشان شوید).

نکته: در حقیقت پژوهش ها نشان دادند که تاثیر زن آرایش کرده بسیار بیشتر از زن عادی است و در این جا شاید درک کنیم که چرا اسلام خودنمایی را برای زن حرام نموده، بلکه پیامبر صلی الله علیه و سلم یقینا زن را از خودآرایی بر حذر داشته و خبر داده که او بوی بهشت هم به مشامش نمی رسد، مگر  این که به سوی خداوند متعال باز گردد و توبه کند. و در حدیثی پیامبر صلی الله علیه و سلم ما را خبر می دهد که خود آرایی و افسون گری و خارج شدن زنان به صورت (کاسیات عاریات مائلات ممیلات) یعنی: «زنانی که پوشیده‌اند و (در عین حال) برهنه‌اند، و زنانی که به طرف مردها تمایل پیدا می‌کنند و مردها را به طرف خود جذب می‌کنند» از نشانه های قیامت است. پس با وجود این موارد هنگامی که اثری از آثار خودنمایی را چه از طریق رسانه ها، یا در خیابان و محل کار می بینیم بهتر است چه برخوردی داشته باشیم؟! در آن زمان شایسته است دستور الهی را به یاد داشته باشیم که: { ‏قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَیَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذَلِکَ أَزْکَى لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا یَصْنَعُونَ ‏} ۳۰ نور. یعنی: به مردان مؤمن بگو: چشمان خود را فرو گیرند، و عورتهای خویشتن را مصون دارند. این برای ایشان زیبنده‌تر و محترمانه‌تر است. بی‌گمان خداوند از آنچه انجام می‌دهند آگاه است.

 

http://www.vs666.ir

[ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:ضعیف,حافظه, نگاه کردن به زنان, ] [ 12:6 ] [ محمد ]

شـرط ظهـور
امام کاظم (علیه السلام) :
لَوْ کانَ فِیکُم عِدَّةُ أهْلِ بَدْرٍ لَقامَ قائِمُنا
اگر به تعداد اهل بدر در میان شما [یاوری برای ما] بود، قائم ما قیام می‌کرد.
If there were among you [for us only] the same number of [the supporters of] Badr war, surely our Qā'im (Mahdī) would rise
مشکاة الأنوار، ص 128

هدف بعثت
رسول خدا (صلّی‌ الله‌ علیه‌ وآله) :
إنّما بُعِثْتُ لِأتَمِّمَ مَکارِمَ الأََخْلاقِ
همانا برای تکمیل مکارم اخلاق مبعوث شدم.
I have been designated as a prophet to perfect moral standards
میزان الحکمه، ج 1، ص 804
ماه پیامبر (ص)
پیامبر اکرم (صلّی‌ الله‌ علیه‌ وآله) :
شَعْبانُ شَهْرِی، ورَمَضانُ شَهْرُ اللهِ؛ فَمَنْ صامَ شَهْرِی، کُنْتُ لَهُ شَفِیعاً یَوْمَ القِیامَةِ
شعبان، ماه من و رمضان، ماه خداوند است؛ هر که ماه مرا روزه بدارد، در روز قیامت شفیع او خواهم بود.
Sh‘bān is my month and Ramadān, God's month; therefore, if one goes on a fast in my month, I will intercede on his/her behalf on the Judgment Day
بحارالأنوار، ج 97، ص 83
 
دل کندن از مردم
امام سجاد (علیه‌ السلام):
رَأَیْتُ الْخَیْرَ کُلَّهُ قَدِ اجْتَمَعَ فِی قَطْعِ الطَّمَعِ عَمَّا فِی أیْدِی ‌النَّاسِ
همۀ خوبی‌ها را در این دیدم که انسان از آنچه در دست مردم است دل بکند.
I saw all beauties in abandoning what is in the hand of people
بحارالأنوار، ج 52، ص 2
 
 
فداکاری عباس (علیه السلام)
امام سجّاد (علیه ‌السلام):
رَحِمَ اللهُ العَبَّاسَ، فَلَقَدْ آثَرَ، وَ أبْلَی، وَ فَدَی أخَاهُ بِنَفسِهِ.
رحمت خدا بر عباس باد! ایثار کرد، بسیار نیکو جنگید و جان خویش را فدای برادرش کرد.
May God bless 'Abbās's soul! He devoted himself, fought beautifully, and sacrified himself for his brother
خصال، ج 1، ص 68
 
حرص نزن
حضرت رسول اکرم(صلّی الله علیه و‌آله) :
أجْمِلُوا فِی طَلَبِ الدُّنیا، فَإِنَّ کُلّاً مُیَسَّرٌ لِمَا خُلِقَ لَهُ
در طلب دنیا معتدل باشید و حرص نزنید، زیرا به هرکس هر چه قسمت اوست می‌رسد.
Be moderate in possessing this world and do not be greedy for it, for everyone would recieve his share (of daily bread)
سنن ابن ماجه، کتاب التجارات، ح 2142
 
راست‌گویی
امام باقر (علیه السلام) :
تَعَلَّمُوا الصِّدْقَ قَبْلَ الحَدِیثِ
پیش از سخن‌ گفتن، راست‌گویی بیاموزید.
Learn truthfulness before speaking
کافی، ج 2، ص 104
عذرپذیری
امام علی (علیه السلام) :
اِقْبَلْ عُذْرَ أخِیکَ،وَ إنْ لَمْ یَکُنْ لَهُ عُذْرٌ فَالْتَمِسْ لَهُ عُذْراً
عذر برادرت را بپذیر و اگر عذری نداشت، عذری برایش بتراش.
Accept your brother's apology, and even if he has no excuse, you bring him an excuse
بحارالأنوار، ج 74، ص 165
شیرین‌ترین زندگی
امام علی (علیه‌ السلام) :
إنَّ أهْنَأ النّاسِ عَیْشاًَ مَنْ کانَ بِما قَسَمَ اللهُ لَهُ راضِیاً
گواراترین زندگی برای کسی است که به آنچه خداوند قسمت او کرده، خرسند باشد.
The people who lead the most delightful life are those who are satisfied with their share of what God has allotted to them
غررالحکم و دررالکلم، ح 3397
انتظار فرج
امام کاظم (علیه‏السلام):
أفْضَلُ العِبادَةِ بَعْدَ المَعْرِفَةِ‌ انْتِظارُ‌ الفَرَجِ
بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج است.
The most virtuous deed, after Knowing (God), is waiting for Appearance (of Mahdi-pbuh)
تحف العقول، ص 403
 
روزه‌داری در شعبان
امام صادق (علیه السلام):
صِیامُ شَعْبانَ ذُخْرٌ لِلْعَبْدِ یَومَ القِیامَةِ، وَما مِن عَبدٍ یُکثِرُ الصِّیامَ فی شَعْبانَ إلّا أصْلَحَ اللهُ أمرَ مَعیشَتِهِ وکَفاهُ شَرَّ عَدُوِّهِ
روزۀ ماه شعبان ذخیرۀ روز قیامت است، و هیچ بنده‌ای در شعبان زیاد روزه نگیرد، جز آن‌که خداوند امر زندگانی او را سامان بخشد و او را از شرّ دشمن در امان دارد.
Fasting in the month of Sha'bān is the servant's provision, and so he who fasts during Sha'ban much, Allah would make his earning better and prevent him from the enemy's mischief
بحار الأنوار، ج 97، ح 68
 
روزه‌داری در شعبان
امام علی (علیه ‌السلام):
صَوْمُ شَعْبانَ یَذْهَبُ بِوَسْواسِ الصَّدْرِ وَبَلابِلِ القَلْبِ
روزۀ ماه شعبان، وسواس دل و پریشانی‌های جان را از بین می‌برد.
Fasting of Sha'bān month eliminates the obsession of heart and the distress of soul
الخصال، ص612



حجّت خدا
امام مهدی (علیه‌ السلام):
أنَا بَقِیَّةُ اللهِ فی أرْضِهِ وَخَلیفَتُهُ وَحُجَّتُهُ عَلَیْکُم
من ذخیرۀ پرخیر و برکت خدا در زمین و جانشین و حجّت او بر شما هستم.
I am Allah's reserved bless and mercy and His successor on the earth and His evidence for you
کمال الدین و تمام النعمه، ص331
 
گنج تمام‌نشدنی
امام علی (علیه ‌السلام):
العِلْمُ کَنْزٌ عَظیمٌ لا یَفْنَی.
علم، گنج بزرگی است که تمام نمی‌شود.
Knowledge is a great treasure which does not come to an end
عیون الحکم و المواعظ، ص 46
 
 
یادگیری در جوانی
رسول خدا (صلّی الله علیه و‌ آله):
مَن تَعَلَّمَ فی شَبابِهِ کانَ بِمَنْزِلَةِ الوَشْمِ فی الحَجَرِ، وَمَن تَعَلَّمَ وَهُوَ کبَیرٌ کانَ بِمَنْزِلَةِ الکِتابِ عَلَی وَجْهِ الماءِ.
آن‌که در جوانی‌ بیاموزد، آموخته‌اش مانند نقش بر سنگ است و آن‌که در بزرگ‌سالی بیاموزد، مانند نوشتن روی آب باشد.
Who learns in his adolescence, his learning likes a stone graving and who learns in his oldness, his learning likes writing on the surface of water
النوادر راوندی، ص132، ح169

 

 

kavoosi-m2k.blogfa.com

[ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:حديث,به زبان انگليسي,عربي, ] [ 23:21 ] [ محمد ]

 

من حداقل15حقیقت رو راجع به تومیدونم:

1.الان تو اینترنتی

2.الان تو سایت منی

3.یک انسان هستی

4.الان داری پست منو میخونی

5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ

7.الان داری امتحان میکنی

8.الان خنده ات گرفت

9.اصلا ندیدی که عدد6رو جاانداختم

10.الان چک کردی ببینی واقعا جاانداختم عدد6رو یانه

11.الان باز خندیدی

12.نمیدونی که من یه عددرو هم چند بار نوشتم

13.الان چک کردی ببینی کدومه

14.پیداش نکردی و داری فحشم میدی

15.ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم عدد1بود که 7بار تا الان نوشتم

 

......خوش اومدی...... 

 

منبع:kavoosi-m2k.blogfa.com

[ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, ] [ 23:14 ] [ محمد ]

نرم افزار همراه نمونه (قرآن،ترجمه،تفسیر)

نرم افزار همراه نمونه (قرآن،ترجمه،تفسیر) این نرم‌افزار در برگیرنده متن کامل قرآن کریم به همراه ترجمه حضرت آیة‌الله‌العظمی مکارم شیرازی و دوره کامل تفسیر نمونه (27 جلدی) است.       امکانات ویژه این نرم‌افزار عبارت است از: - جستجوی پیشرفته در عناوین مطالب و متن کتاب - تغییر نوع، اندازه و رنگ قلم ها - نمایش اِعراب با رنگ متمایز - نصب به دفعات نا محدود - اجرا بر روی گوشی های فاقد امکانات فارسی - نمایش تمام صفحه در گوشی های مختلف -
 
 
 

نرم افزار عتبات عالیات

نرم افزار عتبات عالیات این نرم افزار که به همت مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان تهیه شده است ، اطلاعات بسیار مفیدی را در رابطه با اعمال ، ادعیه ، زیارات ، آداب و مسائل تاریخی عتبات عالیات در اختیار مشتاقان قرار می دهد .     اطلاعات این نرم افزار تفصیلاً به شرح ذیل می باشد: • احكام فقهىِ سفرِ زيارتى عتبات : احكام و آداب سفر ، نماز مسافر ، احكام مسجد و حرم
 
 
 

نرم افزار هلال نعمت و احسان

نرم افزار هلال نعمت و احسان: این نرم افزار یکی از کامل ترین نرم افزار ها در زمینه ادعیه و مناجات بوده و از قابليت هاي ویژه آن مي توان به قابليت پخش اذان در حالت مخفي بر اساس افق هاي مختلف شهرهاي ايران اشاره كرد.   اهم قابليتهاي نرم افزار هلال نعمت و احسان عبارتند از : - قابلیت اجرای خودکار نرم افزار در وقت شرعی و پخش اذان برای کلیه مراکز استانی - قابلیت نمایش اوقات شرعی کلیه
 
 
 

نرم افزار حکمت علوی

نرم افزار حکمت علوی نرم افزار حکمت علوی شامل حکمت های نهج البلاغه امیرالمومنین علی علیه السلام بهمراه ترجمه حکمت ها، توسط استاد دشتی است . در این نسخه از نرم افزار (نسخه 1.1) سرعت بار گذاری اولیه برنامه ، به شکل چشمگیری افزایش یافته است.   ویژگی های نرم افزار مذهبی حکمت علوی عبارتند از : • جاوا بودن و قابلیت اجرا در اکثر گوشی ها • طراحی برنامه به شکلی که تقریباً هر حکمت در یک صفحه گنجانده شده • تطابق
 
 
 

برنامه اذان گوی بلال

برنامه اذان گوی بلال نرم افزار اذان گوی فارسی محصول بنیاد علوم و معارف اسلامی بوده و با نام بلال عرضه و پخش شده است . با این نرم افزار می توانید تلفن همراه خود را تبدیل به یک اذان گوی دقیق کنید. برنامه اذان گوی بلال قابلیت های مناسبی دارد که در زیر به معرفی برخی از این قابلیت ها میپردازیم.   قابلیت های برنامه : - پخش اذان به صورت اتوماتیک - قابلیت هشدار برای بیداری قبل از
 
 
 

نرم افزار تعبیر خواب یوزارسیف

نرم افزار تعبیر خواب یوزارسیف نرم افزار تعبیر خواب یوسف ( یوزارسیف ) با محیط گرافیکی جذاب امکانات جالبی را در اختیار کاربران گوشی های موبایل قرار می دهد. این نرم افزار علاوه بر ارائه داستان کاملی از زندگی حضرت یوسف ، امکان تعبیر خواب کامل و جامعی را فراهم می کند. تعبیر خواب با این نرم افزار بر اساس کلمات بوده و استفاده از آن به علت دسته بندی کلمات بسیار ساده است. نرم افزار به
 
 
 

نرم افزار مفاتیح الجنان نسخه سوم

نرم افزار مفاتیح الجنان نسخه سوم نرم افزار جامع مفاتیح الجنان شامل متن كامل ادعيه، اعمال، زيارات، ملحقات و حاشيه مفاتيح الجنان (کتاب باقبات الصالحات) می باشد. در اين نسخه از نرم افزار که توسط شرکت مبین موبایل ارائه شده است ، علاوه بر رفع اشكالات و نواقص نسخه های قبلي امكان جستجوي كامل در كل فهرست و متون نیز اضافه شده است.   ویژگی های نرم افزار مذهبی مفاتیح الجنان عبارتند از : • نرم افزار با
 
 
 

لغتنامه عربی به فارسی و بالعکس

لغتنامه عربی به فارسی و بالعکس این نرم افزار فرهنگ لغت با بیش از 50000 لغت بمنظور ترجمه لغات عربی به فارسی و فارسی به عربی و بجهت کمک به محققین و علاقه مندان علوم قرآنی ، در نسخه مخصوص تلفن همراه ارائه شده است.  قابلیت جستجوی پیشرفته و امکان اجرا بر روی کلیه تلفن های همراه از امکانات مناسب این نرم افزار است .   جهت دریافت این نرم‌افزار می توانید از طریق زیر اقدام
 
 
 

نرم افزار شور شیرین ویژه محرم

نرم افزار شور شیرین ویژه محرم نرم افزار شور شیرین یکی از جامعترین نرم افزار های مذهبی موبایل ویژه ماه محرم و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می باشد. امکانات ویژه این نرم‌افزار عبارت است از: - دارای بخش های مختلف شامل گنجینه محرم، آلبوم تصاویر، پیام‌های عاشورایی، مسابقه، جستجو و ... - شامل ادعیه و زیارات ماه محرم - شامل کتب گوناگون در رابطه با واقعه عاشورا و ماه محرم - پشتیبانی از تلفن همراه های لمسی - امکان بزرگنمایی
 
 
 

تفسیر کامل 27 جلدی نمونه

تفسیر کامل 27 جلدی نمونه تفسير نمونه از متداول ترين تفاسير فارسى عصر حاضر است كه با زبان ساده و گويا و قابل استفاده براى عموم ، توسط حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به نگارش درآمده و استقبال بسيار خوبى از آن شده است. اين تفسير بارها چاپ شده و به زبانهاى انگليسى، اردو و عربى به نام الامثل في تفسير القرآن المنزل ترجمه شده است.  ويژگى اين تفسير عصرى بودن آن است كه مناسب با
 
 
 

نرم افزار تخصصی ثارالله

نرم افزار تخصصی ثارالله نرم افزار ثارالله نرم افزاری کم حجم در قالب کتاب الکترونیکی برای موبایل است . از جمله خصوصيات اين نرم افزار قابلیت جستجوی کلمات می باشد. اين نرم افزار با فرمت جاوا تولید شده و قابليت اجرا در اکثر گوشی های تلفن همراه را دارد.   موضوعات نرم افزار : • حکایات از امام حسین علیه السلام • 40 حدیث از امام حسین علیه السلام • مختصری از زندگینامه امام حسین علیه السلام • ثواب عزاداری و گریه برای امام حسین علیه السلام • ذکر فواید
 
 
 

تفسیر 20 جلدی المیزان نسخه 2

تفسیر 20 جلدی المیزان نسخه 2 کوتاه از تفسیر المیزان یکی از ویژگی‌های مهمی ‌که باعث برتری کتاب تفسیرالمیزان بر دیگر کتب تفسیری شده است، شیوه و سیره تفسیری علامه طباطبایی در سرتاسر این کتاب ارزشمند است که از آن به تفسیر قرآن به قرآن یاد می‌شود و در نوع خود، کم‌نظیر یا حتی به تعبیر برخی بی‌نظیر است. شیوه‌ای که علامه در تفسیر شریف المیزان از آن بهره گرفته، شیوه تفسیر قرآن به قرآن است یا
 
 
 

نرم افزار ضیافت الله (ادعیه و زیارات)

نرم افزار ضیافت الله (ادعیه و زیارات) نرم افزار ضیافت الله ویژه تلفن همراه شامل مجموعه ای کامل از ادعیه ، زیارات و همچنین اعمال ماه مبارک رمضان می باشد.   اين نرم افزار با فرمت جاوا تولید شده و قابليت اجرا در اکثر گوشی های تلفن همراه را دارد.   ویژگی های نرم افزار مذهبی ضیافت الله عبارتند از : • شرح کامل اعمال شب های ماه مبارک رمضان • شرح کامل اعمال شب قدر • متن كامل ادعیه به همراه ترجمه(ادعیه
 
 
 

نرم افزار احكام همراه

نرم افزار احكام همراه داشتن یک نسخه از کتاب رساله ی مراجع تقلید در گوشی های همراه، کمک شایانی به درک بهتر و شناخت مفید تر از احکام اسلامی می کند . برنامه احكام همراه (تهیه شده توسط موسسه فرهنگی تبیان) شامل احکام شرعی و رساله توضیح المسائل 9 تن از مراجع عظام تقلید بشرح زیر مي باشد : • امام خمینی (ره) • آیت الله خامنه ای دامت برکاته • آیت الله فاضل لنکرانی(ره) • آیت الله مکارم شیرازی • آیت الله صافی
 
 
 

نرم افزار مناطق عملیاتی «وادی»

نرم افزار مناطق عملیاتی «وادی» نرم افزار «وادی» اولین نرم افزار موبایلی جامع مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است که به همت جمعی از طلبه های مدرسه علمیه علوی قم (گروه نرم افزاری شهید سید مهدی نقیبی راد ) تهیه شده است . هدف از ساخت این نرم افزار، گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه و آشنا کردن نسل سوم انقلاب با دوران هشت ساله دفاع مقدس می باشد. محتوای ارزشمند
 
 
 

نرم افزار مهمان خدا

نرم افزار مهمان خدا نرم افزار مهمان خدا براي استفاده‌ آسان روزه ‌داران از متون ديني و مشاوره‌ هاي تغذيه و تندرستي در ماه رمضان و استفاده از زنگ‌ هاي يادآور براي بيدار شدن و آگاهي از اوقات شرعي طراحي شده است. همچنين با توجه به اينكه اين نرم افزار جاوا مي باشد ، لذا در اكثر گوشيهاي تلفن همراه قابل اجراست .   امکانات ویژه این نرم‌افزار عبارت است از: • احکام روزه شامل:احکام و استفتائات مراجع مختلف
 
 
 

نرم افزار رساله 10 مرجع تقلید

نرم افزار رساله 10 مرجع تقلید نرم افزار رساله 10 مرجع برای موبایل ، به همت مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان ، در قالب ۳۳۴۶ صفحه اطلاعات شامل زندگینامه و رساله 10 تن از مراجع عظام تقلید جهت تسهیل در امور مربوط به تقلید شیعیان گرآوری شده است .    این رساله ها مربوط به مراجع عظام ذیل می باشد : • آیت الله العظمی خامنه ای • آیت الله العظمی بهجت (ره ) • آیت الله العظمی سیستانی • آیت الله
 
 
 
http://www.ashoora.ir
[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:موبايل ,اسلامي,مجموعه ,نرم افزارهاي, اسلامي ,براي موبايل, ] [ 12:29 ] [ محمد ]

 تصويري زيبا با موضوع امام مهدي

http://www.ashoora.ir/images/phocagallery/tarhhaye-mazhabi/mahdi/thumbs/phoca_thumb_l_emam-zaman%20%2814%29.jpg

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:گالري, تصاوير, اسلامي,امام مهدي (ع), ] [ 12:0 ] [ محمد ]

چگونه بیعت کنیم ؟

بخش دوم از سلسله مقالات پیوند غدیر و مهدویت: مراتب بیعت : بيعت سه گونه تحقق مي‌پذيرد : بيعت قلبي ، زباني و ظاهري .   بيعت قلبي ، شرط اصلي  مرحوم صاحب مكيال بيعت قلبي را چنين معنا مي كنند: تصميم قلبي محكم و ثابت بر اطاعت امام و ياري او با نثار جان ومال .(1) وقتي به ولايت امام معترف و معتقد باشيم ، طبيعتاً پذيرفته‌ايم كه او از ما به ما سزاوارتر باشد . او را صاحب
 
 

چند روایت از دیدار...

مقدس اردبیلی و حل مسائل علمي میرغلام (یکی از شاگردان برجسته مقدس اردبیلی) می گوید: در یکی از شب ها در صحن مقدس امیر المؤمنین علیه السلام بودم، مقدار زیادی از شب گذشته بود که ناگاه دیدم شخصی به طرف حرم حضرت علی علیه السلام می رود. وقتی نزدیک او رفتم. دیدم استاد بزرگ، مقدس اردبیلی است. خود را از او پنهان کردم، مقدس به در حرم رسید. در بسته بود؛ ولی به محض رسیدن او، در
 
 

يقين، پيش شرط ياري

بخش هشتم از سلسله مقالات غربت یار: براي حرکت قويتر در وادي رضا و تقويت روحيه ي تسليم، پيش شرط مهم و اساسي، داشتن يقين به امام است. انسان اگر با جان و دل يقين داشته باشد که ذره اي ناپاکي و پليدي و فريب در وجود امامش نيست، و آنچه از لبان معصوم خارج میشود عين صواب و سخن وحي است، ديگر براي پذيرش فرمان او احساس پس زدگي نمي کند. بلکه در محضر امام
 
 

پیوند قیام عاشورا و قیام مهدی(ع)

سوم شعبان مهدوي   دراعمال روز سوم شعبان ، دعايي نقل شده كه خداوند را در آن به حق سيدالشهداء عليه السلام قسم مي‌دهيم از جمله اوصافي كه در ابتداي دعا درباره‌ي ايشان آمده چنين است :  ... أن الائمه من نسله و الشفاء في تربته و الفوز معه في اوبته و الأوصياء من عترته بعد فائمهم و غيبته حتي يدركوالاوتار و يثاروا الثار و يرضواالجبار ...(1) ... كه ائمه از نسل اويند و تربت او شفاست و سعادت
 
 
 بخش سوم از سلسله مقالات پیوند غدیر و مهدویت:  در لغت عرب مولا و عبد دو معناي مقابل و لازم و ملزوم يكديگرند و با استفاده از هم معنا مي شوند . مانند هنگامي كه بخواهيم رابطه‌ي پدري و فرزندي را معنا كنيم – كه قاعدتاً براي تبيين معناي هر يك بايد از ديگري كمك گرفت - مولا كسي است كه خواسته‌اش برخواست و ميل غلام پيشي بگيرد و مقدم باشد . مولويت ، يعني
 
 
[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:مقالاتي, در خصوص, مهدويت, ] [ 11:50 ] [ محمد ]

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع مهدویت در سایر ادیان و مذاهب*

 

 

 

***دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع مهدویت در سایر ادیان و مذاهب***

* دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم۲۴۱ مگابایت

*دانلود صوتی با حجم 18 مگابایت از لینک مستقیم

 

 

منبع:http://shahravan.blogfa.com

 

IMAM MAHDI’S BIOGRAPHY

 

Imam Mahdi is the eleventh Imam’s son. He was called after The Holy Prophet (SW) and was born in 256 or 255 AH (anno Hijra) in Samera. He was dependent upon his father (till 260 A.H.). Imam Mahdi was unseen from the eyes of common people and nobody could see him except special group of Shi’ites could not deserve his meeting.

After the martyrdom of his father (Imam Hassan-e Askari [Pbuh]) he was appointed as the next Imam. Then he was hidden by God’s command and he was just observable by the special deputies of his own.

 Beneath the blue dome is the cellar (sardab) where Imam al-Mahdi [a] is said to have disappeared

THE SPECIAL DEPUTIES

Imam appointed Othman Ibn-e Sa’eed Omary as his deputy for a while. He was from his paternal tribe and was the reliable person to him. Imam through him answered the shi’ites questions.

After Othman Ibn-e Sa’eed, his son Mohammad Ibn-e Othman Omary was appointed as Imam’s deputy.

When he passed away, Abul Qasim Hossein Ibn-e Ruh Nobakhti was Imam’s special deputy, and after him, Ali Ibn_e Mohammad Samary was Imam’s deputy.

Some days before Samary’s death (Which occurred in 329 AH), Imam informed him that he would die during 6-day- time after which there would be no other chance for the other person to be Imam’s next deputy. Besides, It was mentioned that the Major occultation would occur and its period would last until the day on which God would permit it to be ended and Imam would manifest. According to above decree Imam Zaman (May God hasten his glad advent)’s occultation is divided into two parts:

  1. The Minor Occultation, which started from 260 A.H and ended in 329 A.H and it lasted about seventy years.
  2. The Major Occultation, which started from 329 A.H and will last as long as God desires.

 

One of the human’s psychological whishes and desires is hoping to have a brighter future filled with the happiness and success. To hope for a brighter and better future is not enough either. It has been created on the basis of a special aim and motivation and it is not exclusively restricted to the special nation or a tribe and it is a universal issue for which the people all around the world wish and seek. As a psychological principle, this matter exists among all the men and nations and can not be denied. The Islam religion has organized human’s innate instincts and it guides them to the special path so that they can go through the Divine perfection and will be immune from any deviation. Therefore; waiting and hoping for the better future is a constant reason for one’s perfection and it has been always advised by Islam. Islam religion advises all of the Muslims to follow the righteous guidance because the happiness and prosperity of mankind is only possible under the shadow of the Islamic government.

Outside Masjid Sahla (Kufa, Iraq). The 12th Imam [a] is said to frequent this mosque

 

IMAM MAHDI’S VIATICUM AND RETURN ACCORDING TO THE ISLAMIC NARRATIONS

There are some narrations about Imam Mahdi’s viaticum and return (from the Holy Prophet (SW) and the other innocent Imams).

The honorable Holy Prophet (SW) states: “The best deed of my followers is to wait for Imam’s advent which is God’s demand.”

Imam Sadiq (Pbuh) states: “ Who ever dies among you while waiting for Imam’s advent is like the one who has been with Imam in his camp.”

In some of the Islamic narrations, waiting has been accompanied with patience and resistance. This means that the ones, who are waiting for Imam, must be tolerant and resistant during the period of Major Occultation. By searching in these narrations one would realize that the term “ waiting “ does not mean that one must behave indifferently and obey the wrong-doers, but it rather is the motivation for effort, resistance against the deviations, cruelties and unfairness.

The Holy Prophet (SW)states: “ Waiting along with patience and resistance shall be considered as praying.”

Inside Maqam Sahib al-Zamaan [a]

 

THE WAITING FOR RELIEF AND TO STRIVE ALONG WITH THE FAIR VIRTUE AND TO AVOID FROM THE SIN

Some of the Islamic narrations are on waiting along with striving, good manner and fair virtue.

We realize (from the contents of these narrations) that those who are really waiting for Imam Mahdi (May God hasten his glad advent) must be the symbol of righteousness, virtuousness and Islamic manners. It goes without saying that the Imam Mahdi’s real followers always continue his way through their suitable deeds and behaviors. There are so many narrations in this regard.

Imam Sadiq (Pbuh) states: “He who chooses the believers’ way of life, should wait and seek to avoid sinful deeds and possess good manner. Then, if he dies (in this manner) and Imam comes, he will be rewarded like the one who has met Imam Mahdi (May God hasten his glad advent) in his lifetime. So, do your best and keep waiting for him. May it be enjoyable for you! The ones who have been blessed by the divine bestowal.”

One of the most outstanding attributes of the real believer is his belief in Imam Mahdi and is constantly waiting for him. Consequently; the one’s waiting who is not sure about Imam’s advent and denies it, will signify nothing. Certainly, campaigning against corruption and development of just systems the world over will be among Imam’s important aims.

Imam Sadiq (Pbuh) states: “ Good for the ones who wait for Imam Mahdi (May God Hasten his glad advent). The ones who are waiting for him at the time of his occultation. They will obey Imam and follow him when he appears. They are real believers”

.The ones who would wait for Imam Mahdi are considered as Martyr or Mojahid(a person who fight for God & religion).

We hope that someday our dear Imam (God hasten his glad advent) will appear and lighten the eyes of those believers who are waiting for him by his illuminating face. Amen

..................................................................................................................................

دانلود نرم افزارهايي در مورد امام زمان(ع)(http://aviny.com)

 

 

 

 

 

به سوی دولت کریمه
حجم:219kb

                      

 

 

 

 

 

نرم افزار مهدی (عج)

حجم:179kb

 

 

[ دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:زندگینامه, امام زمان, به زبان, انگلیسی, ] [ 11:43 ] [ محمد ]

ابزار وبلاگ - ابزار وبلاگ مذهبی - ابزار وبمستر رایگان

 
27.jpg 21.jpg 18.jpg
1.jpg 24.jpg 3.jpg
4.jpg 26.jpg 6.jpg
7.jpg 8.jpg 9.jpg
10.jpg 11.jpg 12.jpg
13.jpg 14.jpg 15.jpg
22.jpg 16.jpg 23.jpg
25.jpg 5.jpg 2.jpg

 منبع:http://www.ashoora.ir

[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:ابزار وبلاگ,بزار وبلاگ مذهبی,ابزار وبمستر رایگان, ] [ 1:19 ] [ محمد ]

 

بسم رب الحسین

سلام. امروز آلبوم نوحه ومرثیه خوانی بسیار زیبای خون نامه عشق محصول سال ۱۳۹۲ منتشر شد که شامل

مرثیه هایی به زبان فارسی و مازندرانی است .به همراه دکلمه های زیبا در مورد امام حسین (ع) و اولاد ایشان.

با صدای ذاکر اهل بیت النبوه (ع) کربلایی ولی ا... شربتی                                                               

گوینده(دکلمه خوان): علی شربتی

من جای شما بودم حتما دانلود میکردم......پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید...

..........ضرر صفر ....اما....سود ۱۰۰............

 

۱- دانلود مقدمه آلبوم خون نامه عشق

۲-دانلود مداحی در وصف حضرت علی اصغر(ع) به همراه دکلمه

۳-دانلود مداحی با عنوان منتظر در وصف امام زمان(ع)

۴-دانلود مداحی با عنوان بوی غریب به همراه دکلمه

۵-دانلود مداحی با عنوان امام زمان (ع)

۶-دانلود مداحی محلی(به زبان مازندرانی) با عنوان ماه محرم

۷-دانلود مداحی محلی(به زبان مازندرانی) با عنوان یاد کربلا

 

***دانلود وديو كليپ علي اصغرهاي زمان در آپارات:http://www.aparat.com/v/bMThP

[ سه شنبه 20 آبان 1392برچسب:دانلود, آلبوم صوتی خون نامه عشق92,جدید, ] [ 22:54 ] [ محمد ]

 

http://amirkazemi2.loxblog.com

[ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:تقديم ,به صهيونيست ها, و فراماسونرهاي, عاشق, نمادگرايي, ] [ 18:46 ] [ محمد ]

*تا ماه غم تو جلوه گر ميگردد                 دامان جهان ز اشك تر ميگردد

هر داغ شود كهنه ز ايام ولي                 داغ تو حسين تازه تر ميگردد* 

 

 

*نوحه های شب اول محرم الحرام ۹۲ براي دانلود :

 

 

 حاج محمود کریمی-همه هست آرزویم که ببینم (مناجات با امام زمان عج)

 

حاج محمود کریمی-یک نفر هست پر از سوز پر از یا زینب (روضه حضرت مسلم)

 

حاج محمود کریمی-ای همه بود و هست من حسین یابن فاطمه (سه ضرب)

 

حاج محمود کریمی-می میرم از صدای تو سر می زارم به پای تو (زمینه)

 

حاج محمد کریمی-بزم عزا بر پا شده در کوچه ها غوغا شده (سنگین)

 

حاج محمد صمیمی-غصه داره نوحه به دلم می شینه (واحد)

 

حاج محمود کریمی-ای نگاهت روشنای کربلا کربلا (واحد)

 

حاج محمود کریمی-ای همه بود و هست من یا حسین یابن الزهرا (سه ضرب)

 

حاج محمود کریمی-می میرم از صدای تو سر می زارم به پای تو (دو دمه)

 

حاج محمود کریمی-ای یاران یاران جانان جانان سلطان عشق (شور زیبا)

 

 

 

 
*مداحي روز دوم محرم، اينفوگرافي شهيد حر بن يزيد رياحي و والپيپرهاي ورود کاروان حسيني به کربلا را در اين نرم افزار ببينيد.
 
به گزارش خيمه گاه باشگاه خبرنگاران، نرم افزار روز دوم محرم شامل سه بخش روضه، معرفت، نقش غم با مداحي هايي از حاج منصور ارضی،حاج حسن خلج،حاج محمود کریمی و حاج مهدی سلحشور است.
ورود کاروان حسینی به سرزمین کربلا، اینفوگرافی شهید والا مقام حربن یزید ریاحی و پس زمینه هایی با موضوع روز دوم محرم از ديگر مطالب موجود در اين نرم افزار است.
 
 
 
 
 
 
 
 

 عکس های مذهبی مخصوص محرم

منبع : www.yjc.ir

بسم الله الرحمن الرحيم

Institution of Advent تقديم ميكند:

.

.

.

.....آيا شما مايليد كه در يك حركت جهاني با ما همراه باشيد.....

.

.

.

فقط با يك نظر در برنامه جهاني ما شركت كنيد...

هم اكنون منتظر نظرات شما هستيم...

هدف:زمينه سازي جهاني ظهور امام مهدي

نظرتان را در مورد هدفمان ارسال كنيد.

 

..............منتظرتان هستيم.............

 

www.awakening3.loxblog.com

[ جمعه 10 آبان 1392برچسب:دعوت ,از شما, براي, حركتي جهاني,امام مهدي,موسسه ظهور, ] [ 10:37 ] [ محمد ]

فهرست مستند ها و کلیپ های آخر الزمان و مهدویت

شیطان پرستی

فراماسون و شیطان پرستی

مستند عصر ظهور

رسانه ها در آخر الزمان


شیطان پرستی


مفهوم آخرالزمان - استاد رائفی پور

آمریکا در عصر آخر الزمان

کلیپ های آخر الزمان




طریقت گمراهی / صوفیه و دراویش / قسمت سوم

مستند «و اینک آخر الزمان»

سینمای هالیوود

مستنداغوا



صهیونیسم و مسیحیت

مستند پندار

گرایش های انحرافی در زمینه ی مهدویت


مستندی دیگر بانام
" و اینک آخر الزمان"

.......................................................................................................................................................................................

کلیپ های مذهبی

مستند ها و کلیپ هایی از ادیان و فرقه های ضاله


عرفان کیهانی

وهابیت

بهاییت

فرقه ضاله حلقه (عرفان کیهانی)

فرقه وهابیت

فرقه ضاله بهاییت


طریقت گمراهی / صوفیه و دراویش / قسمت سوم


طریقت گمراهی / صوفیه و دراویش / قسمت سوم

طریقت گمراهی

قربانی کردن انسان در آیین راز آلود

فرقه داوودیه (خاکسترهای داوودیه)


رقص در تاریکی

طریقت گمراهی / صوفیه و دراویش / قسمت سوم
رقص در تاریکی

مستند واژگان سلطه / یهود ستیزی

اربابان جعل- (بررسی دروغ پردازی های تاریخی یهود)

مستند فروپاشی نظریه داروین

مستند های روزنه

مستند کتاب الهی

گفت و گو در مورد اسلام و مسیحیت

مستند فرقه های سری

رقص در تاریکی    

فرقه ها و ادیان متفرقه

 

منبع:http://www.aviny.com

[ چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:دانلود,مستند ها, و کلیپ های, آخر الزمان, و مهدویت,فرقه هاي ضاله, ] [ 16:43 ] [ محمد ]

بسم الله الرحمن الرحيم

http://rap3da.biz/music/JangeManoSheytan.JPG

                                       دانلود آهنگهاي رپ ...و دانلود آهنگي رپ در موردامام زمان:                                                                 
 
 
 
*دانلود آهنگ چنگ تا جنگ حسین داتیس در پاسخ به توهین های اخیر هتاکان به ساحت مقدس ائمه*
 
ذكرم يا مهديه......همونيكه شما ميگين نا مرئيه.......
 
 
لینک دانلود اهنگ: {لینک مستقیم} حجم ۶ مگابایت
..........................................................................................................
آلبوم جديد حسين داتيس به نام جنگ من و شيطان | اولين آلبوم رپ با موضوع مذهبي



براي دانلود کليک راست نموده و از گزينه Save Target As استفاده نماييد
-----------------------------------------------
دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ :

21MB

Download

-----------------------------------------------
دانلود به صورت تك تك از روي ليست:

نمايش ليست

دوستان توجه داشته باشيد كه آهنگ من شيعه نيستم
در مورد افرادي هست كه آبروي شيعه را دارند ميبرند پس
بهتر بود كه ميگفتد شيعه نيستيم...
اما
فقط اسم شيعه را به يدك ميكشند.
-----------------------------------------------
كاور در سايز اصلي
-----------------------------------------------
.......................................................................................................................................................
اقا ببخش منو حسین داتیسReviewed by علی جرجانی on Dec 21Rating: 5.0

اهنگ رپ جدید و بسیار زیبای اعتراضی از حسین داتیس به نام اقا ببخش منو که سبکه متفاوتی با کار های قبل داتیس هست که در رابطه با کسانی که دم از ظهور امام زمان میزنند ولی در عمل غیر از این هستن خونده شده که به مناسبت ماه محرم پخش می شود تا شاید توانسته باشه اندکی از غم مولا رو باز گو کرده باشد حتما دانلود کنین.

axse agha bebakhsh mano اقا ببخش منو حسین داتیس

 

متن آهنگ

آقا ببخش منو

 

آقا بیا که تویی منجیه من ………………………………………………به خدا تو جهان نیست مجریه حق

آقا بیا که دنیام تاریکه همش ……………………………………………………تو رو قسم به ساقیه عطش

آقا بیا که فردام معلوم نیست…………………………………………… کسی نمیدونه مهدیه مظلوم کیست

آقا بیا که مردم همش خوابن ………………………………………………….تو مشکلاته میگن فقط یارب

آقا بیا که از دم زیر ستمیم ………………………………………………….همه سرباز مخلص دیو هرمیم

آقا بیا و به شیعه هات منت بذار………………………………………….. کنار القمه واسمون هیئت بذار

آقا بیا که سالهاست چشم به راتیم …………………………………از عشق تو حامیه مشکلاتیم مشکلاتیم

آقا بیا که جز تو فرجی نیست…………………………………………. نه دنیای بی تو یعنی الکی زیستن

Chorus:      

آقا ببخش منو نه نرو نرو قول میدم آدم میشم

آقا ببخش منو نه نرو نرو تو بیا برگرد پیشم

آقا ببخش منو نه نرو نرو قول میدم آدم میشم

آقا ببخش منو نه نرو نرو تو بیا برگرد پیشم

آقا ببخش اگه دیگه سربازی نیست……………………………… اگه تو حرفام واست غم خواری نیست

آقا ببخش که غافلیم از یاد تو………………………………………… خوشا بحال نسلی که هست یار تو

آقا ببخش ندارم حرفای شاد ………………………………………………..چون سراغ ندارم مردای پاک

آقا ببخش تو لفظه که فقط پاتیم…………………………………………… اگه گفتیم که میای همش با تیغ

آقا ببخش نشدیم عامل ظهور …………………………………………..کسی نفهمید بی تو باطل وضوش

آقا ببخش که نداریم وقتی واست………………………………………….. اگه باشه هم میریم تفریح بازم

آقا ببخش تو زندگی باید پول داشت………………………………. کسی کم نیاره چیزی میونه دوستاش

آقا ببخش شیعه ای گناه کارم………………………………………………. بعد مردنه که میگم خدایا رحم

(Chorus)

 

آقا نیا که از دم حرفن همش………………………………………………. به خدا اینا برده ی نفسن فقط

آقا نیا که اینجا میزبانی نیست………………………………………. آخه دشمن دامای میلیاردی ریخت

آقا نیا که رسماً همش ریاست………………………………………….. اینا واسه دنیا دارن عطش زیاد

آقا نیا که نداریم لیاقت ما……………………………………………… هرسال نیای میگیریم ضیافت باز

آقا نیا به والله خبری نیست………………………………………….. از عرب و عجم دیگه مددی نیست

آقا نیا به مادرت فاطمه قسم……………………………………….. بذار تو جهل باشن بگن خاطره ازت

آقا نیا تو میدون مردی نیست…………………………………………. هرکی از اسلام فقط رنگی ریخت

آقا نیا که کوفیا شرف داشتن………………………………………………. لااقل نامه ای از عمل داشتن

(Chorus)

دانلود آهنگ اقا ببخش منو

HOSSEIN DATIS (AGHA BEBAKHSH MANO)

منابع:

http://blog.mygfx.ir

http://rap3da96.com

http://anti666.ir

دانلود (آهنگ رپ فارسی) HoSSeiN DaTiS با نام جنگ با ماسون ها

گویا این اولین باری هست که آهنگی در ضدیت فراماسون ها خوانده میشه

کار جالبی شده. پیشنهاد میکنم دانلود کنید

امیدوارم شروع خوبی باشه برای جنگ موسیقی با صهیونیزم و فراماسونری.

.................................................................

متن آهنگ:

ماسون حرفامو گفتم جدی بگیریش

 

 

دکلمه:

با خدایم که پادشاه دنیا شدم     سجدگاه جن و ملک ارواح شدم

این خدا نیز همان الله توست    لبیک گو به سوی جنگ آرماگدونز

Verse 1:

ماسون حرفامو گفتم جدی بگیریش ...نه اینکه همرو مرتز هندی ببینیش

بزار حرفامو رو کاغذ زود پخش بشه... شبا تنهام بگو بیان کو ارتشت

تو یک پرچم داری که اون مال تو نیست... واسه رفتن قرض کن  پای گریز

واسه قلابی ودلار به اینترپلیس... از دفتر خاطرات مامور یک صهیونیست

اینجا جای منه جای امسال تو نیست... بازم جنگ نرم تو هم شلوار خیس

اگه زوزه گرگ از دور ترس داره... صدامو بشنو سریع از دور دست آره

ما تو جنگیم ماسون کو دستمالت ... می دونم رژه داریم می ریم توافکارت

چون لیبرال و دموکراسی فقط حرفشه... بگو سینه خیز برن جلوم همه ارتشت

دلم سالهاست منتظر رنگ سبزشه... اینم شیپور جنگم  دیگه وقتشه

میگم الله چون حرف ارزشه ... آره لبیک حسین هم کد جنگشه

 

Coros:

هر جا بود خدا بود همراهمون ... پس تا نور خدا با ما هه

دستامون بدون اون می لرزه ... پس با اون می ریم سوی نور

Verse 2:

 

اون راه میره پشتش  ملائک جمعن ... دشمنا بدونن رو مدار مرگ

این راهیه که می دونی نداره برگشت ... این رازیه که میدونی ستاره پنج پر

این بار دیگه می شنوی صدای محشر... بخون های لوسیفر دیگه به جای اشهد

تلاطم سربازاتون نواره غزه ست ...داری  می شنوی تو دنیا نوای مرگ پس

اتاق فکر جهان رو تخته کنیدش ... ما ناجیمون مردیه با یک جفت دست بریده

ماسون حرفایی که زدمو جدیش بگیر... یا اینکه مثه سیاست خز چرچیل بمیر

اینجا کره زمینه توپ چهل تیکه نیست... پس نماد کاری نکنینش با تکنیک ریز

کور می کنیم چشم همه تک چشمارو ... چون خداست که نگه داشته دستش مارو

یاد خداست که زندگیم هموارتره ... کی میگه قدرت جن و ارواح از ما سره

خودتونم می دونین از دم حق با منه ... پس دل نبندین به هرمهای مصر فراهنه

 

Coros:

هر جا بود خدا بود همراهمون ... پس تا نور خدا با ما هه

دستامون بدون اون می لرزه ... پس با اون می ریم سوی نور

........................................................................................

.

لینک دانلودآهنگ رپ فارسی ضد ماسونی! :{لینکمستقیم}حجم5مگابایت

لینک دانلودآهنگ غیره فشرده! ( MP3 ) :{لینکمستقیم}حجم6مگابایت

.

لینک دانلود متن آهنگ : کلیک کنید

منبع:http://hez.blogfa.com

 

 لطفا صلوات فراموش نشه

 

 

 

 

[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:دانلود ,دومین, آهنگ ,رپ ,ضد صهیونیستی ,فارسی,جنگ با فراماسون, ] [ 12:10 ] [ محمد ]

آهنگی زیبا از احسان خواجه اميري تقدیم به امام زمان (عج)

 

http://ts4.mm.bing.net/th?id=H.4572006800820751&pid=1.7

 

download آهنگی زیبا برای امام زمان(عج) از احسان خواجه امیری  دانلود با حجم ۴٫۵۹ مگابایت

 

منبع:http://www.4khouneh.ir

 

 

*شعر زیبای کودکانه به همراه موسیقی یک نفر می آید، را در ادامه بخوانید و بشنوید. این شعر برای کودکان سنین مهد کودک ، پیش دبستان و دوره ابتدایی مناسب است:

 

شعر کودکانه یک نفر می آید


شعر کودکانه

 

مادرم می گوید

یک نفر در راه است

از صدای پایش

دل من آگاه است

 

وقتی او می آید

قاصدک می خندد

راه های غم را

بر همه می بندد

 

ابرها می بارد

چشمه ها می جوشد

هر درختی در باغ

رخت نو می پوشد

 

مادرم می گوید

روی ماهش زیباست

گر چه از او دوریم

او همیشه با ماست

 

برای گوش دادن به این موزیک کودکانه، روی لینک زیر کلیک نمایید و

برای دانلود موزیک / موسیقی کودکانه شعر خورشید خانم، روی لینک زیر کلیک راست کرده و گزینه save  را انتخاب کنید:

 

دانلود موسیقی  دانلود شعر کودکانه یک نفر می آید

 

 http://www.koodakcity.com

بسم الله الرحمن الرحيم

 

سلام بچه ها.

خوشحالم بگم دوستاني به جمع ما پيوستند...

دوستاني كه مثل من وشما هستند...

اين دوستان عزيز ما هم قصد دارند در مديريت اين وبلاگ و ديگر برنامه هايي كه براي هدفمون داريم كمك كنند.

خيلي خوش آمديد دوستان عزيزم...جناب آقاي مهندس امير دماوندي كمالي...و...جناب آقاي مهندس سعيد اصلاني

هدف ما...تنها...

                 ...زمينه سازي جهاني ظهور...

 

 

**آيا هنوز زمان آن نرسيده كه به جمع ما بپيونديد......فقط با يك نظر!!!**

 

                                                                                                    *طرفداران دو آتيشه امام مهدي

 

[ سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:طرفداران امام زمان جهاني هدف باهم, ] [ 21:15 ] [ محمد ]

A Poem About Imam Mahdi
 

Oh how I wish for enough air to outlive these days
To be able to see his face appear at mecca's grace
Oh how i wish to be one of those great men
Who will be there that day, fighting with sword and pen

Hope is gone from me, for pure I am not
Deserve to see that beauties face I do not
Though Allah knows that ready I'll be, you'll see
Countless my sins are, yet from the battlefield i will not flee

313 they are counted for they say and tell
314 i wish to be, my soul to the Shaytan i will not sell
By the owner of Time i will stand, either close or far
He would do the same for Allah, travel to any pointed star

He is what time has grown old to see
You are promised the highest sky, what becomes of us and me
Without you free from worries we are
By Allah, that feeling is counterfeit, imprisoned we are

Wherever you are now at this state
Tell Allah we are sorry, that while you wait, we are late
Stuck to the sugar of this worlds honey we are
Tell Allah we are sorry, for what we have become to be

Farewell oh friend of Allah, for we die and you live on
May Allah keep you from grief, that we on this earth sewed upon
Inshallah we will meet one day, here or there
May Allah forgive us, for not being sincere

http://www.englishvillage.ir

[ چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:شعري ,در مورد ,امام زمان, به زبان, انگليسي, ] [ 1:21 ] [ محمد ]

 دانلود آهنگهايي در مورد امام زمان

آهنگ سعید شهروز رو قرار می دهم که با نام ستاره پوش خونده شده است ، حجم آهنگ در حدود 4 مگابایت ، از لینک زیر حتما دانلود کنید! (مراد از ستاره پوش امام زمان هست!)

*آهنگ ستاره پوش ، سعید شهروز
..................................................................................

*دانلود آهنگ حس غریب با صدای علی لهراسبی..
.............................................................................................................
پویا بیاتی با آلبوم بسیار زیبای کشتی نوح
1 - کشتی نوح
کجایی مهربونم،بی تو دنیا/دیگه چیزی نمونده زیرورو شه/غروب جمعه ها وقتی که نیستی/میرم کز میکنم تنها یه گوشه/

اگه حتی نباشی باز هستی/تورو حس میکنم هرجا که هستم/یه وقتا بس که تو فکر تو غرقم/تصور میکنم پیشت نشستم/


همین که از تو هرجا یک نشون هست/خیالم راحته هستی کنارم/بذار دنیا بگه دورم من از تو/دیگه کاری با این حرفا ندارم/
میرم کز میکنم تنها یه گوشه/ولی بازم دلم گرمه به فردا/به فردایی که با تو توی راهه/به فردایی که روشن میشه دنیا/
کجایی مهربونم..../

زمان لبریز اندوهه/زمین دلگیر و بی روحه/واسه این خسته از طوفان/نگاهت کشتی نوحه/

تورو تو گریه ها خواستم/تورو از هردعا خواستم/از اونی که دوست داره/تورو من از خدا خواستم/

تورو حس میکنم هرجا توی هر گوشه از دنیام/تورو میشناسم از عطرت که می پیچه توی رویام/دل من روشنه، نورت یه روز می گیره دنیامو/میاد اون روز که می بینم توی بیداری رویامو/

تورو تو گریه ها خواستم/تورو از هردعا خواستم/از اونی که دوست داره/تورو من از خدا خواستم/




*
لينك مستقيم (سرور اصلي)
*دانلود آهنگ كشتي نوح پويا بياتي آلبوم كشتي نوح لينك مستقيم (سرور 1)
*دانلود آهنگ كشتي نوح پويا بياتي آلبوم كشتي نوح لينك مستقيم (سرور كمكي)



2 - نیایش


جز تو که دنیـــامو بغل کردی/حال منو هیشکی نمی پرسه/من با تو از هیچی نمی ترسم/هـر جا تو باشی من دلــم قرصه/


اندازه ی دریـا عطـش دارم/این سینـه اقیـانوس آشوبه/امشب بزار از اشک خـالی شم/من عاشقم گریــه واسم خوبه/


من با تـــو دوران خوشی دارم/ دل چسب حس لحظــه ی دیدار/هر وقت دیدی جونــمو میخوای /دستت رو از رو قلـب من بردار/


من تازه فهمیدم تو کی هستی/قلبـم داره دنبــال کی میــره/بیـــن من و آغــوش پـر مهـرت/این عشـقه که تصمیم می گیره/


من که میخوام اونی باشم که تو میخوای/
نمیتونم/
نمیشه/
سخته/
نگاه کن/
دستم خالیه/
هیچ تکیه گاهی نیست/
...
کمکم کن/



*لينك مستقيم (سرور اصلي)
*دانلود آهنگ نيايش پويا بياتي آلبوم كشتي نوح لينك مستقيم (سرور 1)
*دانلود آهنگ نيايش پويا بياتي آلبوم كشتي نوح لينك مستقيم (سرور كمكي)




[b]3 - نیومدی

دلم گرفته از زمونه دلخورم/بزار واست گلایه هامو بشمارم/به کی بگم که کوزه کوزه تشنه ام؟؟/به کی بگم هزار روزه تشنه ام؟؟/


نیومدی یه هفته خسته تر شدم/شکسته بودم و شکسته تر شدم/نیومده و کوچه هم کلافه شد/یه جمعه به ندیدنت اضافه شد


یه دل دارم همیشه بی قرارته/قنوت من دعای انتظارته/به قطره قطره های گریه هام قسم/که بی قرار و بی پناه و بی کسم/


یه دل دارم که حفظ شهر دوری رو/نداره چاره ای بجز صبوری و/میخواد شریک گریه های من بشه/بیا ببین دل قریب من چشه.../


نیومدی...نیومدی.. و کوچمون هم کلافه شد/یه جمعه به ندیدنت اضافه شد/نیومدی...نیومدی...نیومدی و غصه باز نفس گرفت/خدا تورو یه جمعه

دیگه پس گرفت/نیومدی حصار دردو بشکنی/تو آخرین امید چشمای تر منی/

*لینک دانلود

 


[b]4 -دیدار

اگرچه عمر این دوری زیاده/برای دیدنت، امیدوارم/می دونم خیلی از تو دورم، اما/تو یک روز می‌رسی، من شک ندارم/

تو یک روز می‌رسی و هر پرنده/دوباره عاشق پرواز می شه/به پایان می‌رسه دوریت و دنیا/از این پایان خوش، آغاز می‌شه/

تویی که دست‌های مهربونت/به هیچ دستی جواب رد نمی‌ده/نگو اونقدر تلخه سرنوشتم/که دیدارت به عمرم قد نمی‌ده/



می دونم گریه ی شبامو دیدی/اینم می‌دونم، این شب ماه داره/از عطر سیب سرخ جمعه پیداست/دل من به دل تو راه داره/
به دلتنگیم قسم، ندیدن تو/واسه من بدتره از کور بودن/پریشونم از این بغض نفس گیر/گلایه دارم از این دور بودن/

تویی که دستای مهربونت/به هیچ دستی جواب رد نمی‌ده/نگو اینقدر تلخه سرنوشتم/که دیدارت به عمرم قد نمی ده/


*لينك مستقيم (سرور اصلي)
*دانلود آهنگ ديدار پويا بياتي آلبوم كشتي نوح لينك مستقيم (سرور 1)
*دانلود آهنگ ديدار پويا بياتي آلبوم كشتي نوح لينك مستقيم (سرور كمكي)


5 -مدارا

با این غروب رو به خاموشی/دلتنگی من بیشتر میشه/یک عمره جمعه های تقویمم/با جای خالی تو سر میشه/


یک عمر هر جمعه همین ساعت/می ترسم از یک هفته ی بی تو/می ترسم از عمری که کوتاهه/از لحظه های رفته ی بی تو/


نزدیک رویای منی هرشب/با این که از دنیای تو دورم/دارم برای جمعه ی دیگه/راه تورو با گریه می شورم/


یک عمره توی ذهنم از دنیات/تصویرهای تازه میسازم/این جمعه هم قسمت نشد پیشت/دلتنگیامو دور بندازم/


دارم مدارا می کنم با مرگ/شاید تو برگردی و من باشم/شاید که یک شب با صدای تو/از خواب این سردرگمی پاشم/


نزدیک رویای منی هرشب/با این که از دنیای تو دورم/دارم برای جمعه ی دیگه/راه تورو با گریه می شورم/

*لينك مستقيم (سرور اصلي)
*دانلود آهنگ مدارا پويا بياتي آلبوم كشتي نوح لينك مستقيم (سرور 1)
*دانلود آهنگ مدارا پويا بياتي آلبوم كشتي نوح لينك مستقيم (سرور كمكي)




6 - فرشته ها

انتظار جمعه ای رو می کشیم/که معطر از نسیم و نرگسه/به فرشته ها بگو دعا کنن/نکنه صدای ما نمی رسه/


به فرشته ها بگو دعا کنن/یخ آغوش زمین آب بشه/ابرا از رو صورت ماه برن/آسمون زائر مهتاب بشه/


قطره قطره عاشقیم و بی قرار/کی سحر میشه شبای انتظار/لحظه لحظه بی قرار جمعه ایم/جمعه جمعه چشم به راهمون نذار/

التماس دستهامونو ببین/تا نگی دلامون از سنگ شده/یوسف ما رو به کنعان برسون/دلمون خیلی واسش تنگ شده/


شبو از خاطره ی ماه بگیر/ماهو از این شب خودخواه بگیر/دلمون لک زده عاشقی کنیم/حق چشمامونو از راه بگیر/

قطره قطره عاشقیم و بی قرار/کی سحر میشه شبای انتظار/لحظه لحظه بی قرار جمعه ایم/جمعه جمعه چشم به راهمون نذار/

*لينك مستقيم (سرور اصلي)
*دانلود آهنگ فرشته ها پويا بياتي آلبوم كشتي نوح لينك مستقيم (سرور 1)
*دانلود آهنگ فرشته ها پويا بياتي آلبوم كشتي نوح لينك مستقيم (سرور كمكي)



nooromahdi.ir

 

 

[ چهار شنبه 9 مهر 1392برچسب: دانلود, آهنگهايي, در مورد, امام زمان,لهراسبي,اميد,ديدار, ] [ 23:52 ] [ محمد ]
[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:نامه ,پسر بچه ,به امام عصر ,عج الله تعالی فرجه الشریف, ] [ 9:58 ] [ محمد ]

پوستر جدید با موضوع قائم آل محمد-عجل الله تعالی فرجه-!

امیر آسمونها

برای مشاهده با سایز اصلی بر روی عکس کلیک بفرمائید!

منبع:http://www.amirskys.blogfa.com

[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:پوستر ,جدید, با موضوع, قائم آل محمد,عجل الله تعالی فرجه, ] [ 9:54 ] [ محمد ]

اين آهنگ را حتما دانلودكنيد!!!.....چون خيلي زيباست...

 

 

به طاها به یاسین به معراج احمد
به قدر و به کوثر به رضوان و طوبی
به وحی الهی به قرآن جاری
به تورات موسی و انجیل عیسی
بسی پادشاهی کنم در گدایی
چو باشم گدای گدایان زهرا (س)
چه شب ها که زهرا (س)دعا کرده تا ما
همه شیعه گردیم و بی تاب مولا
غلامی این خانواده دلیل و مراد خدا بوده از خلقت ما
مسیرت مشخص، امیرت مشخص، مکن دل ای دل بزن دل به دریا
که دنیا به خسران عقبا نیرزد
به دوری ز اولاد زهرا نیرزد.
و این زندگانی فانی جوانی
خوشی های امروز و اینجا
به افسوس بسیار فردا نیرزد

اگر عاشقانه هوادار یاری
اگر مخلصانه گرفتار یاری
اگر آبرو میگذاری به پایش
یقینا یقینا خریدار یاری
بگو چند جمعه گذشتی ز خوابت؟
چه اندازه در ندبه ها زاری یابی؟
به شانه کشیدی غم سینه اش را؟
و یا چون بقیه تو سربار یاری
اگر یک نفر را به او وصل کردی
برای سپاهش تو سردار یاری
به گریه شبی را سحر کردی یا نه؟
چه مقدار بی تاب و بیمار یاری؟
دل آشفته بودن دلیل کمی نیست
اگر بی قراری بدان یار یاری
و پایان این بی قراری بهشت است
بهشتی که سرخوش ز دیدار یاری

نسیم کرامت وزیدن گرفته
و باران رحمت چکیدن گرفته
مبادا بدوزی نگاه دلت را
به مردم که بازار یوسف فروشی در این دوره بد شدیدا گرفته
خدایا به روی درخشان مهدی
به زلف سیاه و پریشان مهدی
به قلب رئوفش که دریای داغ است
به چشمان از غصه گریان مهدی
به لبهای گرم علی یا علی اش
به ذکر حسین و حسن جان مهدی
به دست کریم و نگاه رحیمش
به چشم امید فقیران مهدی
به حال نیاز و قنوت نمازش
به سبحان سبحان سبحان مهدی
به برق نگاه به خال سیاهش
به عطر ملیح گریبان مهدی
به حج جمیلش به جاه جلیلش
به صوت حجازی قرآن مهدی
به صبح عراق و شبانگاه شامش
به آهنگ سمت خراسان مهدی
به جان داده های مسیر عبورش
به شهد شهود شهیدان مهدی
مرا دائم الاشتیاقش بگردان
مرا سینه چاک فراقش بگردان
تفضل بفرما بر این بنده بی سر و پا
مرا همدم و محرم و هم رکاب
سفرهای سوی خراسان و شام و عراقش بگردان
یا مهدی یامهدی مددی

 

نام:چشم اميد(به طه به يس)

 

خواننده:علي فاني

 

حجم:حجم اصلي(۷مگابايت) با برنامه ي jetaudio حجمش رو به ۱مگابايت رسوندم(بدون افت كيفيت)

 

لينك مستقيم:دانلود با لينك مستقيم

لينك غيرمستقيم:دانلود از سرور پيكوفايل

لينك غيرمستيم 2:دانلود از سرور آپلود تك

كيفيت:عالي

اين آهنگ به صورت كامل بوده هيچ قسمتي از آن كم نشده.

توجه:اگر با مرورگر اینترنت اکسپلورر وارد میشوید و میخواهید با لینک مستقیم دانلود کنید،روی لینک کلیک راست کرده و گزینه ی save target as.

 

درصورت کلیک مستقیم بر روی آن لینک آهنگ به صورت آنلاین پخش می شود.

 منبع:http://awakening3.loxblog.com

[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:دانلود,چشم اميد(به طه به يس),با كيفيت بالا, ] [ 9:49 ] [ محمد ]

دانلود فيلم 313 همراه با زير نويس فارسي

پس از اكران فيلم 313 در اواخر آبان ماه امسال در دانشگاه و استقبال قابل توجه دانشجويان، تعداد زيادي از دانشجويان با مراجعه به اعضاي كانون و يا سايت كانون متقاضي دريافت فيلم و يا لينك دانلود فيلم بودند. با توجه به اینکه کانون مهدویت دانشگاه فردوسی به دلایل مختلفی امكان اين را ندارد که نسخه بدون زیرنویس اصلی فیلم اکران شده را در اختیار عزیزان قرار دهد، لذا صرفا لينك دانلود نسخه ای که در اینترنت قبلا بوده است را در اختیار گذاشته است. فيلمي كه به آن لينك داده شده تنها داراي زيرنويس به زبان عربي بود. به همين خاطر زيرنويس اختصاصي اي كه توسط كارگروه ترجمه كانون مهدويت دانشگاه فردوسي تهيه شده است را در اختيار عزيزان مي گذاريم.  

تهیه و آماده سازی زیرنویس: ایزدی-  قالیشویان

دانلود فيلم آخرالزماني 313 + زيرنويس فارسي (تهيه شده توسط كانون مهدويت)

راهنماي استفاده : براي اینکه زیرنویس فارسی تهیه شده توسط کانون به راحتی قابل خواندن باشد پیشنهاد می شود که از نرم افزار KMPlayer  با این روش خاص استفاده نمایید، که پس از بازکردن فیلم و انداختن فایل زیرنویس(با پسوند .srt ) بر روی آن یا از طریق کلیک راست و انتخاب گزینه Subtitles  و سپس گزینه  Subtitles Effectو سپس فعال کردن گزینه User background ، در پشت زیر نویس یک پس زمینه نیمه روشن مشکی قرار می گیرد که سبب بسیار راحت تر خوانده شدن زیر نویس فارسی و عدم تداخلش با زیرنویس عربی می شود. همچنین می توانید با استفاده میانبر  Alt+F9  این پس زمینه را نیز ایجاد نمایید.

:: لینک دانلود فیلم ::

:: لینک دانلود زير نويس فیلم ::

منبع:http://awakening3.loxblog.com

[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:دانلود, فيلم 313 ,همراه, با زير نويس فارسي, ] [ 9:44 ] [ محمد ]

برو ادامه مطلب...

منبع:http://www.martyr.in


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:دانلود, متن های, زیبا ,در قالب ,عکس, و پوستر, امام زمان (عج), ] [ 9:27 ] [ محمد ]

http://mahdieh-sefidshahr.ir/gallery/poster/googlea4.com_imam_zaman_hazrate_mahdi%20(12).jpg

برو ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:گالري,پوستر,امام زمان,امام دوست داشتني,مثل بقيه امامان, ] [ 9:16 ] [ محمد ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 3494
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد پرواز پروانه

مهدویت امام زمان (عج)
ساعت فلش مذهبیحدیث موضوعیپخش زنده حرمآیه قرآنوصیت شهدا
پیج رنک گوگل
دعای فرج
دعای عظم البلااوقات شرعیتاریخ روز

كد عكس تصادفی